AVSLUTNINGSFEST.

fatta, det är sommar nu. jadu, igår var det massa kul, på kvällen eler vid 5typ, for jag till olivia var där en stund, sen kom pedro, och då for vi iväg till stan, vi cyklade. när vi kom fram till stan gjorde vi typ ingenting, olivia köpte present till sin mamma, sen åt dom på mias, sen for vi till mvg och spelade guitar hero. jag sög. men klaga inte ;], sen gick vi runt lite och när klockan var åtta så började allting, vi lyssnade på musiken, gjorde lite allt möjligt, jag åkte den mekaniska tjuren, fyfan, den var kul, men sen då sa han efter jag åkt en bra stund att nu skulle han få av mig, så tillslut flög jag av, och nu har jag en stor jävlarns bula på knät och typ ett skrap sår. det gör ont :]. sen stod vi framme vid scenen och lyssnade på musik, då kom killen som typ var presentör och skulle ge bort en sak, då skrek jag att jag ville ha den, och jag fick den, men då var jag tvungen att ge bort den till en kille i publiken, jag fick ögonkontakt med en kille och gav han den, sen var vi tvungna och kramas, sen applåderade alla åt mig. och jag fick en radio istället för en tvål som jag gav bort till killen. och då träffade vi linnea, och då lekte vi med hon en snabbis, sen gick vi och tatuerade oss. jag gjorde en puss mun vid nyckelbenet, olivia gjorde noter vid nyckelbenet, och pedro gjorde noter vid handen, rosa noter ;). sen gick vi typ till kajen, satt där en stund, sen gjorde vi inte så mycket, gick runt lite, sen träffade vi kajsa, gick till scenen fick godis. sen skulle jag visa mina skills och lixom typ luta mig ungefär mot hoppborgen. men då flög jag in i soptunnan, det gjorde ont. så då hade jag ont i hela vänster ben. jag är duktig (;. sen var klockan typ kvart i tolv helt plötsligt, så då skulle vi snabba oss att göra lite saker, jag och olivia körde mot varandra i typ slag med stora handskar. jag blev knockad massa. hehe. sen körde kajsa mot pedro. sen var det typ bara några minuter kvar, och då snabbade vi oss till hoppborgen, och vi hade tur som fick hoppa. sen när vi skulle gå ut fällde dom ner den, och olivia hann inte ut. så hon kröp ut, när allt hade lagt sig, hehe. så jädrans vad jag skrattade, och då stängde allting, så vi tänkte att vi far hem, och på vägen till cyklarna körde vi "fotboll" med en ölburk, sen kom en kille och började köra med oss, haha, han var ensam och vi var fyra, men han vann.
sen for vi hem. och när jag kom hem så sov jag, imorse så vaknade jag vid 1 halv 2 :]   PUSSHEJ. har inga bilder :]

KOMMENTARER ;'D

skriv vad du tyck.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0