god morgon världen.

gällivare var super, ;] ja, imorse tog jag bussen tio över elva till stan från vännäs, sen kom mamma, benny och monica(moster) och hämtade mig, sen for vi till hörnefors och kyrkogård'n.  sen for vi till kylören, jag badade, fét med naiiize.
solen var frammmee, yeh, nu sitter jag hos monica, min kusin är även här, sen hennes två barn, rebecka och simon, lätt söta ungar'. ikväll vet jag inte vad som händer, säkert ingenting, he he he. och imorgon samma sak. [; men på onsdag, då blir det stan med fisk och elvin, vi ska se B W O ;o hio. leth kolth, men nu ska jag gå och vara social med mäniskorna som är här, snart far vi nog hem, puss bebes, ;]


      LETS DO THE SNOOPY DANCE.

KOMMENTARER ;'D

skriv vad du tyck.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0