SOMMARLOV*

ye, i helgen var det ju tivoli, och det gillar vi, jag och olivia cyklade till stan i fredas, var där, lekte med ronja och hennes vänner, då åkte jag 3 karuseller, egentligen skulle hana också ha följt med men inte gjorde hon det, men dagen därpå, på lördagen då for jag med olivia, hanna och ronja, då åkte jag upp resten av resorna jag hade köpt, jag och ronja flörtade med killen i frisby så vi åkte gratis en gång*, sen for hanna hem, olivia vägrade åka. men jag och ronja åkte barnkarusell, första gången vi åkte, så fortsatte vi typ 5 ggr, EN GÅNG ÅKTE OLIVIA ;o sen gjorde vi det igen lite senare, då åkte olivia igen, och killen flörtade med henne så när vi var klara sprang vi där i från;p.  sen gjorde vi ingenting mer och for hem, på söndagen gjorde jag ingenting, och det var massa skönt, jag låg och såg tv hela dagen lång, såg mtv movie awards. (;. igår hände det inte så mkt, vi skulle fara till bäcksjön med klassen, för det var sista dagen, men det regnade så vi stannade i skolan och såg film istället. vi fick välja mellan två filmer, tio orsaker att hata dig och pearl harbor, och vilken trordu jag valde?, antagligen tio orsaker att hata dig, vi såg den sen delades vi in i grupper och gjorde en sån där roligIQ test, vi var inte så jätte bra ;] sen var det lunch, korv, inte gott (; sen hade vi tipsrunda, VI KOM SIST :;:;:o
fastän vi fuska. hihihi. sen slutade vi, då for jag till syster och satt vid datorn jätte snabbt, sen for jag hem, städade lite på mitt rum, sen for jag med mamma och syster och handlade, jag köpte en svart t-shirt och leggings. massa najs, okej idag då. idag vaknade jag vid fem för att jag frös, jag låg på golvet, faktist skönt. sen vid nio klev jag upp, klädde på mig och sen fixade mamma mitt hår. sen skutsade hon mig till skolan, vi hade skolavslutning, SÅ NU ÄR DET SOMMARLOV!. fatta härligt ;p sommaren ska bestå av vännäs, stan, stugan, vänner, umelagun och massa sol. <förhoppningsvis,
men nu ska jag ta och se lite tv, jag sitter hos syster, jag är ensam där, hon är i skolan, men du. PUSSPUSS: ;*



/nt.
SOMMAREN ÄR HÄRLIG, men nu äre bara regn ute, *
bilden från nadja.

KOMMENTARER ;'D

skriv vad du tyck.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0