hello moto

oki tja, i veckan har det väll inte hänt så mkt. eller jo, i måndags drog jag och olivia till stan efter skolan. träffade arvid och ålle. awesome, vi stannade där till typ kvart i nio. sen drog vi hem till olivia. eftersom att dagen efter skulle vi ha friluftsdag, men varken jag eller olivia pallade så "skolkade" vi. eller alltså, våra föräldrar gick med på det så he var luuugnt. så jag sov hos henne måndagen till tisdagen. sen så var jag med hon på dagen innan jag gick hem. sen gjorde jag typ ingenting resten av dagen. igår var ju skola. ganske trevligt med skola har jag kommit på. kanske för att hela förra veckan var jag sjuk och nästa vecka äre elevens val. men ändå. på lovet nu som kommer ska jag upp till gällivare för att vara med linnea. det är totalt awesome. jag peppar som tuusan. jag far på onsdagen och far hem på söndagen. tror vi, förhoppningsvis. OKI TJAAARÅ.

på söndag kommer mirjam hit te umeå. det peppar jag, jag saknar hon.
jag saknar även maja, emelie och linnea.
hihihi.



r.i.p jessica


KOMMENTARER ;'D

skriv vad du tyck.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0