tuffing in my ass!



den här veckan har vi haft elevens val. jag, hanna, ronja, olivia och lovisa valde salut! (friskvård och hälsa) det sög.
i måndags hade vi dans, sen planering
i tisdags drog vi till iksu, men jag och olivia var ej med. vi drog till skolan på kvln. gjorde ansiktsmasker och typ smoothies!
i onsdags var vi lediga eftersom att vi var ju där på tisdag kvl!
idag(torsdag) gjorde vi en plansch med typ bilder och texter av det vi gjort! sen så ska vi till skolan typ snart igen för att det är öppethus!
imorgon så ska vi typ bara planera och sen får vi åka hem..

i helgen så är det pappa helg. och på lördag ska jag typ vara med olivia hoppas jag! annars vet jag inte vad jag ska göra. och så är det ju lov också. och på onsdag då så ska jag dra upp till gällivare! peppa nurå!!!

saknar linnea!

KOMMENTARER ;'D
Postat av: Elle

Kom och mys med Nova nån dag? Hon saknar sin favvomoster ;D

2009-02-26 @ 19:46:24
URL: http://elleeee.blogg.se/
Postat av: Anonym

gällivare :D :D

2009-02-28 @ 21:32:13
Postat av: Anonym

gällivare :D :D

2009-02-28 @ 21:32:18

skriv vad du tyck.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0