oki, palla leva?

tjaa. jag vet. fett osocial på bloggen, jag pallar ba verkligen inte skriva eller sitta vid datorn. min dator har vi nu fixat, men jag har ingen mus eller tangentbord. så jag kan inte använda den. men snart äre daags. (Y) vi hade so prov idag. det gick åt helvete. jag trodde det skulle vara massor med frågor som vi skulle svara på. men neeej, utan typ två frågor. en för G och en för VG-MVG. jag gjorde bara den för G. jag pallade inte för VG-MVG. men iallafall så var frågan typ att man skulle skriva en "berättelse" om hur sitt liv skulle typ ha vart om man var Buddhist. och som sagt så gick he åt helvete. jag skrev en massa random shit som inte ens passade in. får jag ens G så blir jag nöjd.. inte för att jag tror att jag ens får det.

idag har jag färgat olivias hår, sen har jag käkat på frasses med olivia, skrivit i skolkatalogen med olivia. oki? jag har varit med olivia heeeladagen. + att jag har varit på skolan. hihi. hejdå.

KOMMENTARER ;'D
Postat av: anna

jag läser din blogg.

den är kul. gärna att du skulle kunna skriva lite mer! :)

2009-01-31 @ 19:51:52

skriv vad du tyck.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0