sometimes i give myself the creeps

oki, helgen i helhet har varit helt awesome. slutade tidigt på fredag så då drog jag till stan och träffade nadja och elle, så jag gick med dom en snabbis. sen drog jag och elle hem till pappa. sen så hängde jag hos pappa hela fredagen och hade det bara allmänt trevligt. gjorde ingenting spec. men sen igår så kom arvid till stan så då gick jag med han själv ett tag. sen kom olivia och då stekte vi ju alla tre. vi hade askul! vi var med wille ett tag också. sen drog han och då gick vi och satte oss på cafe station och pratade. typ vid åtta någongång kom peter för att arvid, emil, simon och han skulle se på bio. men när sen dom alla hade kommit då dissade dom bion för att vara med mig och olivia ist. och det var fett värt. hihihiihihihihihhhihihihihihi puss. [:

idag ska jag vara med ooooliva xd


KOMMENTARER ;'D
Postat av: Elle

Klart som fan att du får, du får även hålla mig och bäbis sällskap på dagarna så mycket du vill! =)

2009-01-23 @ 16:42:06
URL: http://elleeee.blogg.se/

skriv vad du tyck.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0