stay a while and breathe me in.

JAG SAKNAR LINNEA

oki, igår var jag med olivia. vi stekte massor. vi for till stan och träffa arviiiiiiiid. och vi hade det mysigt all day long. idag har jag inte gjort någonting, eller jo. jag har sovit och sovit och sovit. sen så har jag delat ut reklam också. ganska skönt var det eftersom att det var bara ett blad. snart har jag sett hela oth säsongen jag lånade av hanna. jag måste kolla om ingen har säsong två som jag kan få låna. jag skulle vara jätte tacksam. ah, men nu ska jag spela lite sims. vi hörs sen. PUSS.


KOMMENTARER ;'D
Postat av: Anka

Whar happened to Joakim ;;;(



oth <3

2009-01-12 @ 00:56:10
Postat av: Anonym

Nu tänker jag vara smart och skriva:

System Of A Down? (a)

2009-02-19 @ 21:06:58

skriv vad du tyck.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0