49972

TJAAA0 gårdagen var kul. först av allt så for jag och olivia ner på stan. vi skulle leta prao plats först. så vi gick på hemköp och vips så hade vi fixat prao plats där. så då slapp vi oroa oss för att inte ha någon praoplats. och det är bra. sen så kom emma och vi gick runt alla tre tills typ fem. då åkte vi hem. jag drog till nadja och där var även albin. vi käkade asgod mat och sen körde vi singstar. nadja hade ju lixom köpt nya skivor! men sen vart jag och albin lite busiga. så vi började sminka oss och fixa håret. sen bytte vi ju kläder också. albin blev lixom en brud!

< assnygga jao!

hehe. oki, men idag så ska jag till pappa och imorgon drar jag till gällivare. jag vet att ni kommer sakna mig (a).


KOMMENTARER ;'D
Postat av: Anonym

`BLONDINBELlA BAJSAR!!!!!!!!!!!

2009-03-05 @ 20:00:07
URL: http://kosefin-blogg.se

skriv vad du tyck.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0